אודות סנסיבו אלמנטס

סנסיבו אלמנטס משלב בתוכו חיישן תחמוצת מתכת המסוגל לאתר רמות של TVOC (סך תרכובות אורגניות), ערך נגזר של פחמן דו חמצני ואתנול באוויר סביבך. שכבה זו מחוממת ע"י גוף חימום למה מאות מעלות צלסיוס וכתוצאה מכן מתרחשת תגובת חמצון. החיישן מכוון אל אותם המרכיבים שיוכלים להתמחצן על מצע החיישן. תהליך חמצון זה משנה את ההתנגדות של החיישן, ככל שיש יותר תהליכי חמצון כך התנגדות חיישן קטנה. רעיון זה עשוי להיות מבלבל מעט אבל ככל שההתנגדות גדולה יותר כך האוויר נקי יותר. מדידת טמפרטורה ולחות משמשות על מנת לפצות פנימית על קריאות האלו, כאשר היישן לוקח את הקריאות האלו ומשווה אותם להתנגדות של האוויר הנקי ומתקן.

אנו ממליצים להציב את החיישן בסביבה יציבה, שבה הטמפרטורה והלחות אין משתנות בפתאומיות. בעת העברת החיישן למיקום חדש, שימו לב כי ניתן לראות התנגדות גבוהה וייתכן שערך זה לא יחול על הסביבה הקודמת, אם תחזירו את החיישן למיקומו המקורי. כלומר, החיישן יצטרך מעט זמן על מנת לעדכן את הערכים בסביבה החדשה.

סך התרכובות האורגניות (TVOC) הינו מדד של הכמות הכוללת של כל הגזים הנפלטים המגיעים מרעלנים וכימיקלים. הם מגיעים ממגוון של פריטים הנמצאים בשימוש יומיומי כמו צבע ולכה, שעווה ומוצרי קוסמטיקה, מוצרי ניקיון ואף בישול. כאשר יש לכם חלל סוגר כמו בית או משרד, הגזים הנפלטים מצטברים ומזהמים את האוויר שאתם נושמים.

פחמן דו חמצני (CO₂) הינו הגז הרביעי השכיח ביותר באטמוספירה שלנו. מדד ה- CO₂ הינו נגזרת של מדד התגובה של חומרים באוויר עם מצע תחמוצת המתכת בחיישן. ניתן ליצור מתאם אמין המבוסס על רמות ה- TVOC, שבהן רמת ה-CO₂ עולה כתוצאה מתפוסה אנושית, כאשר החיישן איננו מגיב ישירות לרמת הפחמן דו חמצני בחלל החדר. רמת פחמן דו חמצני הנמוכה ביותר מתחילה ב- 400ppm ויכולה להגיע לכמה אלפים.

אתנול הינו מרכיב אורגני. מדובר באלכוהול בעל פורמולה כימית C₂H₆O. ניתן לרשום אותה גם כ- CH₃−CH₂−OH או כ- C₂H₅OH. אתנול הינו דליק, נדיף, שקוף ובעל ריח המזכיר מעט יין וטעם חריף. חשיפה לאתנול עשויה לגרום לכאבי ראש, ישנוניות, בחילות והקאות ואף אובדן הכרה. כמו כן אתנול יכול להשפיע על הראייה ויכולת הריכוז.

חלקיקים PM2.5 - מדובר בחלקיקים קטנים מאוד באוויר שכאשר ריכוזם גדל, האוויר נראה עכור והראות לקויה. בנוסף ריכוז גבוה עלול לגרום לגירוי בעיניים, באף, בגרון ובריאות, קוצר נשימה, שיעול ועיטוש.

טמפרטורה - טמפרטורה גבוהה או נמוכה מדי עשויה להיות מזיקה עבור ילדים, קשישים, חיות מחמד וצמחים.

לחות - בדומה לטמפרטורה, לחות גבוהה במיוחד עשויה לא רק לגרום לאי נוחות אלא גם לגרום לצמיחה של עובש.


How did we do?


Powered by HelpDocs (opens in a new tab)